Zarządzenie dotyczące przerwy w pracy Urzędu Miejskiego w Gubinie zostało ogłoszone, informując, że 10 listopada 2025 roku kancelaria nie będzie otwarta dla mieszkańców. W tym dniu nie będzie można załatwiać spraw osobiście, jednak dostępne będą inne opcje składania dokumentów. Mieszkańcy mogą skorzystać z elektronicznych możliwości, co ma na celu zminimalizowanie niedogodności. Warto zapoznać się z alternatywnymi metodami komunikacji z urzędem w tym czasie.
Wszystkie niezbędne dokumenty oraz wnioski można składać za pośrednictwem platformy ePUAP, a także poprzez e-doręczenie. Istnieje również możliwość wysłania przesyłek pocztą na adres Urzędu Miejskiego, co zapewnia mieszkańcom różne formy kontaktu w dniu, kiedy urząd będzie zamknięty. Mieszkańcy są zachęcani do planowania swoich wizyt, starając się odwiedzić urząd w innym, dogodnym terminie.
Warto dodać, że po dniu nieczynnym, 12 listopada 2025 roku, Urząd Miejski wznowi działalność, przyjmując petentów w standardowych godzinach pracy, od 7:30 do 17:00. Informacja o zamknięciu urzędu została podana na podstawie przepisów prawa, co ma na celu zapewnienie przejrzystości w działaniach lokalnych władz. Mieszkańcy przyjmujący informacje są proszeni o wyrozumiałość i zaplanowanie wizyt w urzędzie w odpowiednim czasie.
Źródło: Urząd Miasta Gubin
Oceń: Urząd Miejski w Gubinie nieczynny 10 listopada 2025 roku
Zobacz Także


